کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

تحلیل تکنیکال نماد تکمبا

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ

شرکت کمباین سازی ایران تنها شرکت کمباین ساز ایران است که در شهر اراک واقع گردیده است. این شرکت با بیش از یک ونیم میلیارد برگ سهم دارای ارزش بازار بیش از 1478 میلیارد ریال است. لازم به ذکر است که سهامدار عمده در این شرکت، آستان قدس رضوی با بیش از 72 درصد مالکیت، است.






همانطور که در چارت زیر ملاحظه می شود ، روند بلند مدت سهم صعودی است و هر بار که قیمت سهم با خط روند حمایتی سبز رنگ برخورد داشته است حمایت شده و سهم شروع به رشد نموده است. آخرین کندل های هفتگی شکل گرفته نیز بر روی همین خط روند می باشد و با توجه به حمایت های چند روز اخیر به نظر می آید که مجددا سهم حرکت جدیدی را شروع خواهد کرد.


تحلیل تکنیکال نماد تکمبا چارت هفتگی 17-6-95


سهام بان


در چارت زیر نمای دور از روند حرکتی روزانه سهم دیده می شود. همانطور که ملاحظه می فرمایید حرکت سهم نسبت به چندین خط روند داخلی به خوبی واکنش نشان داده است.


تحلیل تکنیکال نماد تکمبا چارت روزانه نمای دور17-6-95


در چارت روزانه و از نمای نزدیکتر به خوبی حمایت ها و مقاومت ها و یا اهداف پیش روی سهم ملاحظه می گردد. اولین هدف نزدیک سهم عدد 89 تومان خواهد بود که حدود بیست روز پیش در مواجه با آن ناکام ماند و ریزش خود را تا محدوده های 80 تومان ادامه داد. در صورت گذر از این محدوده احتمالا در حدود قیمت 93 تومان که از نسبت های فیبوناچی به دست آمده است اندکی نوسان (استراحت) خواهد نمود و سپس می تواند به هدف 99-100 تومان فکر کند. این دوعدد هم به لحاظ نموداری داری اهمیت هستند مظاف بر آنکه در همه نمادها عدد 100 تومان یک مرز روانی سنگین می باشد که گذر از این عدد و نثبیت بالای آن در روند آینده سهم به شدت موثر است.


تحلیل تکنیکال نماد تکمبا چارت نزدیک 17-6-95


سهام بان


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی