کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

آیا اپل یه ایران می آید؟!

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ
همزمان با توافق هسته‌ای ایران و 1+5، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که مقا‌م‌های شرکت بزرگ تولید‌کننده فناوری‌های ارتباطاتی "اپل" مذاکرات با توزیع‌کنندگان و نمایندگی‌های فروش محصولات خود در ایران را آغاز کرده‌اند.
 
به گزارش خرداد، روزنامه "وال استریت ژورنال" به نقل از منابع آگاه خبر داد که اگرچه اپل هنوز قادر به آغاز فروش گوشی‌های "آی فون" و سایر تولیدات خود در ایران نیست با این حال، مذاکرات را برای تسهیل شرایط توزیع آغاز کرده است.

این روزنامه امریکایی اشاره کرده که ایران باید تعهدات خود در توافق هسته‌ای را اجرا کند تا پس از آن شرکت‌های غربی اجازه یابند با ایران وارد معامله مستقیم شوند. این روزنامه امریکایی در خبر خود اشاره کرده که روند گفت و گوها طولانی خواهد بود و احتمالا تا سال 2016 میلادی به طول خواهد انجامید.

 
این روزنامه امریکایی در ادامه اشاره می‌کند که این اولین باری نیست که اپل به فکر بازگشت به بازار ایران افتاده پیش از این نیز در سال 2014 میلادی زمانی که برای نخستین بار بخشی از تحریم‌های وضع شده علیه ایران لغو شد اپل درصدد برامد تا فعالیت‌های خود در ایران را از سرگیرد. وال استریت ژورنال در ادامه اشاره کرده که در آن زمان مدیران ارشد اپل با توزیع کنندگان ایرانی محصولات آن شرکت در دفتر لندن دیدار کرده بودند.
 
وال استریت ژورنال در پایان اشاره می‌کند که بعید است اپل قادر به راه‌اندازی فروشگاه‌های اختصاصی خود در ایران باشد اما ممکن است از نمایندگان فروش انحصاری خود برای فروش محصولاتش در ایران استفاده کند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی