کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

مبین حداقل 70 درصد سود نقدی را می دهد

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ب.ظ
جمشید سبزکار، مدیرعامل پتروشیمی مبین در واکنش به این سئوال که آیا شایعه کاهش نرخ خدمات و اثر آن بر سودآوری شرکت صحت دارد یا خیر ؟ توضیح داد: چنین شایعه ایی به هیچ عنوان ارزش علمی و بورسی و محتوایی ندارد و از اساس کذب است. چون افزایش یا کاهش نرخ خدمات اثری بر سودآوری شرکت ندارد.

وی با بیان اینکه چنین شایعاتی از زیربنا بی اساس است، ادامه داد: به فضل الهی همه محصولات و خدمات پتروشیمی مبین به بهترین شکل و کیفیت ارایه می شود و این شرکت پشتیبانی حدود 45 درصد از کل شرکت های پتروشیمی را به عهده دارد. در این میان یک شرکت پتروشیمی زیاده خواهی های را مطرح کرده بود که برطرف شد.

این مقام مسئول در رابطه با موضوع فروش برق اضافه به شبکه هم به بورس پرس گفت: خوشبختانه تعمیرات اساسی ( اورهال) 5 واحد از 8 واحد فعال شرکت به پایان رسیده و واحد 6 هم وارد تعمیرات اساسی شده است. واحد 8 هم در صورت تامین موارد مورد نیاز ، وارد دوره تعمیرات اساسی می شود.

سبزکار افزود: بنابراین درحال فراهم کردن مقدمات فروش برق به توانیر هستیم تا با اتمام تعمیرات اساسی واحد 8 ، قرارداد مربوطه نهایی شود.

وی در مورد اولین مجمع سالانه پتروشیمی مبین بعد از حضور در بورس که چهارشنبه آینده 27 خرداد در هتل ارم برگزار خواهد شد، گفت: پیشنهاد هیات مدیره تقسیم سود 70 درصد از سود محقق شده 514 ریالی هر سهم ( معادل 359 ریال ) است اما ممکن است با نظر و رای مجمع میزان سود قابل تقسیم افزایش یابد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی