کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

حقوقی ها دچار کمبود نقدینگی شدند!

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۲۶ ب.ظ

شاخص کل بورس اوراق بهادار روز گذشته نیز به روند نزولی خود ادامه داد و با افت 143 واحدی خود به رقم 68 هزار و 820 واحد رسید.در معاملات روز گذشته مطابق روز‌های پیشین حقوقی‌ها همچنان مشارکت کمتری داشتند و تحرک معاملات بازار سهام بر دوش حقیقی‌ها بود.

در تبیین رفتار معامله‌گران حقوقی، کارشناسان می‌گویند: این دسته از معامله‌گران با کمبود نقدینگی مواجهند به همین دلیل به فعالیت در معاملات بازار سهام اقبال کمتری نسبت به حقیقی‌ها از خود نشان می‌دهند.

 در معاملات مربوط به نماد «خودرو» روز گذشته حقوقی‌ها مشارکت بیشتری داشتند امادر نهایت مالکیت این سهم به نفع معامله‌گران حقیقی رقم خورد.

در نماد «اخابر» بیش از 94 درصد از خرید توسط معامله‌گران حقوقی انجام شد این در حالی است که معامله‌گران حقیقی بیش از 98 درصد فروش را در اختیار داشته و در حال خروج از این نماد بودند. در پایان معاملات مالکیت «اخابر» به نفع معامله‌گران حقوقی تغییر کرد.

عمده سهام نماد «خاور» به‌ عنوان سومین نماد با بیشترین حجم معامله بین حقیقی‌ها دست به دست شد و معامله‌گران حقوقی در معاملات این نماد مشارکت زیر یک درصدی داشتند و در نهایت نیز تغییر مالکیت سهم به نفع معامله‌گران حقیقی رقم خورد.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی