کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

تحلیل تکنیکال کگل (93/09/18)

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ق.ظ

چارت کگل حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد!! سهم در یک ماه گذشته یک روند نزولی را به خود گرفته است و همچنان هم با صف فروش به کار خودش ادامه میدهد.

از منظر تکنیکال اندیکاتورها در شرایطی هستن که که به هیچ وجه فروش را توصیه نمیکنند!!! اما اینکه تا چه مدت قرار است اندیکاتورها در این شرایط بمانند مشخص نیست!! اندیکاتور استوکاستیک 13 روز است که به صفر خود چسبیده است و هیچ نشانی از رشد نشان نمیدهد که هیچ با روندی که در پیش گرفته است تداوم این حرکت قیمت را تایید میکند!! اندیکاتور شاخص قدرت نسبی در منطقه ایست که با زبان بی زبانی میگوید فروش بس است!!! در حقیقت در منطقه اشباع فروش قراردارد. و قاعده تکنیکال براین است که روند صعودی خود را آغاز کند!!! اندیکاتور ADX از همه اندیکاتورها شرایط را وخیم تر نشان میدهد!! به طوریکه DI+ و DI- به شدت از هم فاصله گرفته اند و ظاهرا قصد برگشت به سمت هم را ندارند!! برای تایید رشد قیمت لازم است در ابتدا این دو خط آبی و قرمز به یکدیگر نزدیک شوند و سپس خط آبی، خط قرمز را روبه بالا قطع کند که فعلا تا این فرضیه بسیار فاصله دارم.

 امادر این میان اندیکاتور MACD از شرایط مناسب تری برخوردار است. اول هیستوگرام های مک دی در حال قطع خط سیگنال به سمت بالا هستند که این خود امیدوار کننده است. حال اگر فرض کنیم که قیمت دو روز دیگر هم منفی بخورد درحالی که مک دی روبه بالا برود آنوقت باید منتظر شکل گیری واگرایی مثبت بین اندیکاتور و قیمت باشیم و این موضوع در یک بازار نرمال سیگنال قطعی خرید می باشد.



(سوالات خود در مورد این تحلیل را در این صفحه و سایر سوالات را در بخش "پرسش پاسخ" مطرح نمایید. باتشکر)


تحلیل تکنیکال کگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی