کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

سهامدارن ثنوسا بخوانند

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ

یک مقام مسئول با اعلام عدم وجود دلیلی خاص در رشد ۲۲۶ درصدی قیمت سهام شرکت ساختمان تهران طی دو ماه اخیر،گفت: همه اطلاعات این شرکت در کدال منتشر شده و سهامداران به شایعات توجه نکنند.

درحالی که طی یکی دو ماه اخیر وضعیت اکثر شرکت های بورسی فرابورسی نسبت به ماه های گذشته مقداری بهبود یافته که قیمت هر سهم شرکت بورسی نوسازی و ساختمان تهران با نماد "ثنوسا" با رشد حیرت انگیزی از 325 تومان 8 مهر به هزار و 82 تومان امروز رسیده و موجب تعجب اکثر فعالان شده است . چرا که این سهم طی دو ماه اخیر بیش از 226 درصد رشد قیمت و بازدهی به همراه داشته که با توجه به شرایط بازار سهام و دیگر بازارها بسیار شگفت انگیز است.

در این رابطه شایعاتی چون پیش رو بودن معاملات بلوکی این شرکت و افزایش سرمایه به عنوان عاملی برای رشد این سهم شنیده شده اما یک مقام مسئول گفت: هر اطلاعات لازمی که باید به سازمان بورس ارایه می شد، شده و همه اطلاعات در کدال وجود دارد. بنابراین دلیل خاصی در رشد سهام این شرکت وجود ندارد.

وی ادامه داد: سهامداران آگاه به صنعت و شرکت، حداکثر ارزش سهام "ثنوسا" را می دانند اما برخی فعالان با انتشار شایعاتی سعی در حبابی کردن سهام این شرکت دارند. بنابراین جا دارد به جای توجه به شایعات فقط به اطلاعات منتشره کدال و نامه شفاف سازی 4 آبان این شرکت مبنی بر عدم تغییر سودآوری توجه کنند.

وی در برابر این سئوال که آیا شرکت ساختمان تهران برنامه ایی برای افزایش سرمایه دارد یا خیر؟ توضیح داد: در پی عدم امکان انجام افزایش سرمایه 100 درصدی در سال گذشته ، برنامه افزایش سرمایه 350 درصدی مدنظر است اما تا این لحظه هیچ صحبتی نمی توان دراین مورد کرد و باید منتظر تصمیم سازمان بورس ماند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی