کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

شفاف سازی کرمان مانع رشد قیمت نشد

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

شفاف سازی"کرمان"بعد از افزایش ۵۴ درصدی قیمت در ۱۳ روزکاری


در پی رشد مستمر قیمت سهام توسعه و عمران استان کرمان و بازدهی ۵۴ درصدی آن هم در ۱۳ روز کاری، مدیرعامل این شرکت فرابورسی اقدام به شفاف سازی و عوامل موثر بر روند قیمت سهام این را تکذیب کرد.

قیمت هر سهم توسعه و عمران استان کرمان درحالی از 774 تومان 3 آبان به هزار و 142 تومان در روزگذشته رسیده که طی این مدت بازدهی سهام این شرکت کوچک و فرابورسی به بیش از 54 درصد است.

این رویداد موجب شد تا مسعود صفاخواه با ارسال نامه ایی به سازمان بورس اقدام به شفاف سازی و عوامل موثر بر روند قیمت سهام این را تکذیب کند.

وی اعلام کرد : در راستای دستورالعمل اجرائی افشای اطلاعات و به منظور حفظ حقوق سهامداران محترم و جلوگیری از انتشاراطلاعات غیرمستند و با توجه به روند افزایشی بهای سهام این شرکت طی روزهای اخیر که عمدتا بر اساس تحلیل بازار از سودآوری شرکت آرین ماهتاب گستر ( سهامی خاص ) یکی از شرکت های سرمایه پذیر است اعلام نموده که سود مورد انتظار از سرمایه گذاری برای سال مالی منتهی به 29 اسفند93 آن شرکت ، معادل 33,300 میلیون ریال پیش بینی و در بودجه سال مالی منتهی به 94/03/31 شرکت منظور شده است .

وی افروده است: به قرار اطلاع هیچ گونه فعالیتی که منجر به تعدیل مثبت سود شرکت یاد شده شود تا این تاریخ محقق نشده است. همچنین هیئت مدیره شرکت هیچ گونه برنامه ای برای واگذاری سهام شرکت را ندارد . ضمنا تاکنون درآمد فروش املاک شرکت های زیر مجموعه که بخشی از EPS عملکرد سال مالی منتهی به 31 خرداد 94 را تشکیل می دهد محقق نشده و در نتیجه عملکرد واقعی شرکت در گزارشات سه ماهه طبق اطلاعات منتشره منجر به 28 ریال زیان شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی