کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

دیدار با اهمیت در عمان

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ
 مذاکرات اتمی ایران و 1+5، قرار است 27 آبان (18 نوامبر) در وین دنبال شود. در همین ارتباط روزهای 18 و 19 آبان، دیداری سه جانبه میان وزرای خارجه جمهوری اسلامی و امریکا با حضور خانم "اشتون" همآهنگ کننده مذاکرات اتمی در کشور عمان برگزار خواهد شد.

دو روز پیش از دیدار "عمان" نیز قرار است "کاترین اشتون" با مدیران سیاسی 1+5 در وین دیدار کند و همراه با نظرات آنها راهی عمان شود.

دیدار عمان دارای چنان اهمیت کلیدی است که وزیر خارجه امریکا همراه با ویلیام برنز معاون این وزارتخانه، وندی شرمن معاون دیگر این وزارتخانه، جک سولیوان معاون سابق وزارت امور خارجه امریکا در زمان هیلاری کلینتون که به مرد پشت پرده محرمانه ترین تماس های امریکا با جمهوری اسلامی مشهور است به عمان سفر می کند.

سولیوان نخستین تماس ها با مقامات جمهوری اسلامی را در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد در پایتخت کشور عمان "مسقط" برقرار کرد و این ارتباط و تماس بعدها نیز دنبال شد. او سیاستمداری با سن متوسط و قابلیت هائی است که همچنان در کاخ سفید فعال است اما چهره ای جنجالی نیست و بیشتر شبیه مردان امنیتی عمل می کند!

این مجموعه نشان میدهد که عزم راسخی برای تفاهم کامل اتمی با جمهوری اسلامی وجود دارد و به همین دلیل، کارشکنی ها و تخریب های تبلیغاتی اسرائیل تشدید شده است.
  • ۹۳/۰۸/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی