کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

تحلیل تکنیکال سشرق (93/07/26)

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ

فکر میکنم خیلی از دوستان مثل خودم درگیر این سهم با بنیاد باشند. بنابراین تحلیلی از سهم میذارم تا اگر دوستان در فکر کم کردن میانگین خرید هستند اقدان کنند. همانطور که در چارت ملاحظه می نمایید بعد از حدود 70 روز قیمت سهم به نوسان نمای کیجونسن نزدیک شده است و این اتفاق خوش یمن همزمان شده است با مسطح شدن سن کو اسپن B که از لحاظ این سیستم یعنی قیمت باید صعود کند. از طرفی یک واگرای مثبت بین قیمت و اندیکاتور RSI شکل گرفته است. دور اندیکاتور بعدی مان هم سیگنال خرید داده اند و اندیکاتور آخری ماهم بعد از چند روزی که دو خط آبی و قرمز درگیر یکدیگر بوده اند اکنون با عبور خط آبی از روی قرمز رنگ بعد از حدود 70 روز قیمت می تواند صعود خود را به طور محدود فعلا آغاز کند. اماااااا.....

اگر قیمت به واگرایی مثبت رخ داده واکنش نشان ندهد ( که البته از معاملات روز شنبه ی آن بعید به نظر میرسد) باید منتظر نزول بیشتر سهم تا تارگتی مانند 160 تومان باشیم که از الگوهای هارمونیک می شود انتظار داشت.

از نظر من با خبر های خوبی که در این سهم هست و سود سیمان سفیدی که هنوز اعلام نشده همین حالا هم فرصت خرید داده است.


(نظرات در مورد این تحلیل در همین صفحه و سایر سوالات در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید)


تحلیل تکنیکال سشرق

نظرات (۲)

سلام من رو 2189 ریال خریدم نظرتون چیه نگهداری یا فروش؟

پاسخ:
دوست عزیز قیمت شما پایین ترین قیمت ممکنه،بفروشید که چی بخرید؟؟؟ سشرق هنوز گزارش نداده، سود سیمان سفید رو اعلام نکرده، احتمال زیاد در همین ماه مجمعش باشه. من از 320 تومن دارم این سهم رو واینقد خرید کردم که میانگینم کم بشه اما هنوز بالاتر از خرید شماست اما نفروختم گرچه در ضرر هستم وتا شفاف سازی رسمی نمیفروشم. شما دیگه خودتون میدونید
سلام وخسته نباشید ممنکنه در مجمع تقسیم سود .سود سیمان سفید را اعلام کنند ویا همزمان با تقسیم سود تعدیل مثبت اعلام کنند با تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی