کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

تحلیل تکنیکال فلوله (93/07/18)

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ

از منظر سیستم معاملاتی ایچیموکو قیمت در زیر ابر کمو قرار گرفته است اما خوش بختانه هنوز چیکو اسپن به زیر ابر نرفته است. از طرفی ابر کموی آینده نزولی است با این حال ضخامت زیادی ندارد پس می توان به سهم امیدوار بود.
قیمت در در یک کانال قرار داده شده است اگر بنا یه صعود سهم باشد مقاومت مهمی در محدوده 184 تومان تا 186 تومان وجود دارد که ناشی از مسطح شدن سن کو اسپن B و کیجونسن(خط آبی) می باشد که در یک راستا قرار گرفته اند. اگر دقت کنید در کندل چهارم از انتها چیزی که باعث عرضه شدن سهم شده است برخورد به همین مقاومت می باشد. اگر بنا به نزول داشته باشد کف کانال حد ضرر شما خواهد بود یعنی حدود 171 تومان. همانطور هم که مشاهده می نمایید اندیکاتورهای نمایش داده شده هیچگونه سیگنالی صادر نکرده اند.
نتیجه:
دست به معامله ی خود نزنید تا جهت سهم مشخص شود. اگر نزول کند در کف کانال میانگین کم کنید به شرط اینکه کف کانال نشکند که احتمالش بسیار کم است. اما اگر روند صعودی در پیش گرفت به محض برخورد به مقامت گفته شده عرضه ها زیاد می شود و شما باید سود شناسایی کنید اما اگر در این مقاومت حجم معاملات به سمت خریدار سنگین شد به این مفهوم است که قصد شکستن این مقاومت را دارد  لذا بنابر تصمیم خود یا سود شناسایی کنید یا صبر کنید تا قیمت تثبیت شود و دوباره خرید کنید تا به خط میانی و سقف کانال برسیم و شما بفروشید.


فلوله 93/07/18

نظرات (۱)

ممنونم جناب گرجی. هم بابت تحلیلتون که به زبان ساده تشریح کردین هم بابت اینکه اهمیت دادین و پرسشم رو جواب دادین. تشکر
پاسخ:
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی